Вступ – 2021
З метою проведення відповідної інформаційної кампанії у 2021 році, зокрема, підготовлено низку відеороликів під умовною назвою «Вступ–2021 для абітурієнтів зі Сходу України» хронометражем 40 с., «Вступ – 2021
«Успішна історія Андрія з Донецька» хронометражем
40 с., «Вступ – 2021 «Успішна історія Карини з
Луганська» хронометражем 40 с., та аудіороликів під
умовною назвою «Вступ – 2021 для абітурієнтів зі
Сходу України» хронометражем 40 с., «Вступ – 2021
«Успішна історія Андрія з Донецька» хронометражем 40 с., «Вступ – 2021 «Успішна історія Карини з Луганська» хронометражем 40 с., які відповідно до листа Національної ради України з питань телебачення
і радіомовлення від 28 січня 2021 року № 24/21 мають ознаки соціальної реклами.